ارزانترین عمل بینی در کرج

ارزانترین عمل بینی در کرج 

ارزانترین عمل بینی در کرج با قیمت مناسب و معقول باید انجام شود و قطعاً نمی توان گفت هر جراح بینی و کلینیکی که هزینه بالاتری دریافت می کنند ، حتماً نتیجه بهتری از جراحی بینی را به همراه خواهند داشت.

برای انجام این عمل هزینه بخش مهمی را ایفا می کند ، عواملی که در داشتن یک عمل بینی تاثیرگذار هستند شامل ، میزان مهارت جراح بینی و مکانی که این جراحی صورت می گیرد . اگر این جراحی در مطب انجام شود مسلما در کاهش هزینه موثر خواهد بود اما مکان مناسب در داشتن نتیجه نقش دارد و عمدتا عوارض های جانبی بعد از جراحی بینی به خاطر فضای نامناسبی است که جراحی صورت می گیرد . پس قیمت ارزان نمی تواند سندیتی برای داشتن رضایت بعد از عمل باشد .

عمل بینی ارزان در کرج

یکی از مواردی که در میزان هزینه تاثیر بسزایی دارد منطقه جغرافیایی می باشد . به طور حتم نمی توان جراح بینی را به دلیل منطقه جغرافیایی خوب یا بد خطاب نمود اما در میزان هزینه تاثیر بسزایی دارد .

ارزانترین عمل بینی در کرج

ارزانترین عمل بینی در کرج

آیا قیمت بالاتر برای عمل بینی نشان دهنده ی کیفیت بالاتر عمل است؟

تفاوت کسی که با ۲۰میلیون عمل می کند با کسی که با ۵٫۵ میلیون عمل می کند چیست؟

این عقیده به هیچ وجه صحت ندارد . انتخاب دستمزد برای انجام عمل بینی کاملا سلیقه ای است . ممکن است استراتژی یک دکتر این باشد که که تعداد کمتر عمل کند اما از هر مریض هزینه بیشتری دریافت کند . همچنین این تصور را ایجاد کند که چون دستمزد بیشتری دریافت می کند پس حتما نتیجه کار بهتر است و در واقع القای ضرب المثل هرچی پول بدی همونقدر آش می خوری. اما استراتژی دکتر دیگر این باشد که قیمت پایین تر اما تعداد عمل های بیشتر .
پس قیمت بیشتر هیچ دخلی به کیفیت بهتر ندارد
برای اینکه بفهمید نتیجه و کیفیت کار کدام دکتر در عمل بینی بهتر است فقط و فقط نمونه کار های او بعد از عمل را بررسی کنید. چه بسا دکتری برای یک عمل از شما ۲۰میلیون دریافت می کند اما نتیجه چندان دلچسب نیست اما دیگری با قیمت منصفانه شما را عمل کند با یک نتیجه عالی
پس گول ظاهر را نخورید . اگر قرار بود شما دندان خود را کامپوزیت کنید قطعا به شما پیشنهاد می کردیم گران ترین نوع کامپوزیت را انتخاب کنید چون مواد اولیه آن بهتر است اما در کار بینی هیچ مواد اولیه ای وجود ندارد و هرکس با توجه به نظر خود قیمت را تعیین می کند.

Call Now Buttonتماس