ترمیم بینی در کرج

ترمیم بینی به منظور برطرف کردن ایراداتی که طی جراحی بینی اولیه به طور کامل برطرف نشده یا حتی ایجاد شده باشد انجام می شود .

برای کسب نتایج مطلوب از جراحی بینی ترمیمی خود به بهترین دکتر برای عمل ترمیمی بینی مراجعه نمایید چرا که جراحی ترمیمی بینی پیچیده تر از جراحی بینی اولیه می باشد .

  • ممکن است از خود بپرسید که بهترین جراح ترمیم بینی در کرج کیست ؟
  • ترمیم بینی عمل شده با بی حسی  و روتوش بینی در مطب قابل انجام است ؟
  • ترمیم بینی عمل شده بدون جراحی مجدد بینی قابل انجام است ؟

ما در این مقاله شما عزیزان را راهنمایی خواهیم کرد .

جراحی ترمیم بینی در برخی از موارد ، از نوع جراحی های بسیار پیچیده و حساس است که برای رفع ایرادات جراحی قبلی صورت می پذیرد در شرایطی که بینی بیش از حد کوچک شده باشد یا سایز بخش هایی از آن کاهش غیرعادی داشته باشد ، بخش های مهم غضروفی حذف شده یا ساختار عملکردی آن آسیب دیده باشد ، جراح ترمیم کننده بینی با چالش های فراوانی روبرو است اما در بعضی از موارد اشکال موجود کم و سطحی است به طرزی که با برداشت و حذف بافت یک ناحیه ، فرم و عملکرد بینی ایده آل می شود از این رو برای شروع ترمیم بینی لازم است معاینات تخصصی و ابتدایی صورت پذیرد نکته مهم در این باب ، زمان مناسب برای ترمیم بینی است .

مشکلات رایجی که به عمل ترمیم بینی (ثانویه) نیاز دارند :

  • انسداد مسیر تنفس
  • افتادن غضروف یا استخوان های بینی
  • بروز ظاهری غیر طبیعی و مصنوعی در بینی
  • افتادن دریچه داخلی و خارجی بینی
  • بدتر شدن عدم تقارن بینی
  • کاهش بیش از حد و یا کاهش ناکافی ارتفاع تیغه بینی
  • شکل گیری ناقص
  • بزرگ کردن بیش از حد یا ناکافی نوک بینی
  • باریک کردن بیش از حد نوک بینی
  • ایجاد جای زخم وسیع در خارج یا داخل بینی

 

ترمیم بینی در کرج

کاندید ایده آل برای عمل ترمیم بینی در کرج

اگر شما به اصلاح یا بر طرف کردن عوارض ناشی از عمل جراحی بینی قبلی خود نیاز داشته باشید ، ممکن است کاندیدای ایده آلی برای ترمیم بینی در کرج باشید .

هدف از انجام این کار ، ترمیم و یا تغییر شکل و عملکرد بینی است . بیماران باید به دنبال یک ترمیم مادام العمر باشند و قبل از انجام عمل ترمیم بینی ، اهداف معقول و منطقی داشته باشند .

همچنین باید بدانید که این عمل جراحی می تواند بسیار دشوارتر از عمل جراحی اصلی بینی باشد . روش عمل ترمیم بینی قبل از شروع عمل ترمیم بینی ، پزشک طی یک جلسه مشاوره ، در مورد وضعیت شما صحبت خواهد کرد تا نیازهای منحصر به فرد و اهداف زیبایی شناختی شما را قبل از تعیین یک دوره عملی درک کند . برای عمل جراحی اصلی ، پزشک جراح از روش بسته یا باز استفاده خواهد کرد .

با استفاده از روش باز ( رایج ترین روش ) ، پوست از غضروف و استخوان جدا می شود و امکان دید بیشتر مهیا می شود . در مرحله بعدی ، جراح ، شکل بینی را به صورت شکل درخواستی ، فرم می دهد . روش بسته یک روش کمتر تهاجمی است که اغلب برای ترمیم پیچیدگی های کمتر ، انتخاب می شود . گاهی اوقات در حین عمل ترمیم بینی ، به پیوند غضروف یا استخوان نیاز است تا به روند بازسازی برای تقویت چارچوب بینی کمک کند .

آنچه که باید از عمل ترمیم بینی انتظار داشت عمل جراحی زیبایی ترمیم بینی معمولا به عنوان یک روش سرپایی و تحت بیهوشی عمومی انجام می شود . مدت زمان جراحی بستگی به میزان ترمیم و استفاده از روش باز یا بسته دارد .

بعد از عمل جراحی ، از شما خواسته می شود كه حدودا یک هفته از اسپلینت بینی استفاده کنید و برای برداشتن اسپلینت و بخیه ، قرار ملاقاتی را ترتیب دهید . از آنجایی که عمل ترمیم بینی ، معمولا از جراحی اولیه سخت تر است ، می توانید انتظار این را داشته باشید که دوره بهبودی طولانی تری را نیز در پیش رو داشته باشید. کبودی قابل توجه ، ورم شدید و مقداری درد را به مدت دو هفته ، می توانید تجربه کنید .

فواید و مزایای عمل ترمیم بینی چیست ؟

مزایای عمل ترمیم بینی مشابه مزایای جراحی بینی اولیه است . هدف اصلی این است که به مردان و زنان کمک کنیم تا نسبت به ظاهر جدید خود احساس بهتری داشته باشند و بعد از جراحی ، زودتر بتوانند به ظاهر بهتری برسند . به طور معمول ، هنگامی که نتایج یک جراحی قبلی رضایت بخش نباشد ، نیاز به عمل ترمیم بینی مورد نیاز است . عمل ترمیم بینی می تواند به این دلیل انجام شود که ظاهر بینی بهتر نشده است و یا شاید به اندازه کافی بهبود نیافته است .

جراحی بینی که بینی را به اندازه کافی تغییر شکل داده یا تغییر شکل نداده است ، می تواند باعث احساس نارضایتی شود . بعضی اوقات باید غضروف به بینی اضافه شود تا به بازسازی ساختارهای آسیب دیده کمک کند . پزشکان ، انحصارا از غضروف خود فرد به جای غضروف یک شخص مرده ، استفاده می کنند .

از دیگر دلایل انجام عمل ترمیم بینی اصلاح کردن انسداد و گرفتگی بینی است که در نتیجه عمل جراحی قبلی رخ داده است . این می تواند به دلیل تغییرات در بینی به عنوان بخشی از فرآیند سالخوردگی باشد .

یک احتمال دیگر این است که مجاری بینی ، دیگر راه های هوایی باز ندارد . بازگرداندن مسیر های جریان هوا از طریق جراحی گرفتگی بینی و یا جراحی سپتوپلاستی می تواند بخشی از عمل ترمیم بینی باشد. در بیمارانی که عمل زیبایی بینی آنها با شکست مواجه شده و از آن رنج می برند، عمل ترمیم بینی می تواند فواید بسیاری برای آنها به همراه داشته باشد.

Call Now Buttonتماس