جراح بینی در کرج , بهترین جراح بینی در کرج , بهترین جراح زیبایی بینی در کرج

جراح بینی در کرج , بهترین جراح بینی در کرج , بهترین جراح زیبایی بینی در کرج

انتخاب جراح بینی نقش موثری در نتیجه جراحی بینی دارد . پیش از هر چیز شما باید بدانید که جراح خوب در ابتدا باید این صبر و حوصله را داشته باشد تا بتواند خواسته های شما را از جراحی بداند و  شما باید دقت کنید که آیا جراح شما برای این امر صلاحیت دارد یا خیر . جراح بینی باید دوره ها و تخصص لازم را در این زمینه داشته باشد تا بتواند یک جراحی بدون نقص داشته باشد .

دکتر امین نوروزی جراح بینی در کرج معمولا نتیجه جراحی را به صورت طبیعی رقم می زنند و یا اینکه در صورت درخواست بیمار تغییراتی مانند قوس بینی و تغییرات در نوک بینی را به اندازه ایی که به مجاری تنفسی بیمار لطمه ایی وارد نکند را ایجاد می کند . دکتر نوروزی یکی از بهترین جراح بینی در کرج و بهترین جراح زیبایی بینی در کرج هستند .

جراحی بینی در کرج از جراحی های زیبایی می باشد که طرفدارن زیادی بین مردان و زنان در جهان به خصوص در ایران دارد ، امروزه افراد با انجام جراحی بینی به زیبایی خود می افزایند .

با جراحی بینی یا رینوپلاستی شخص میتواند نقص ها و ایرادات بینی خود را رفع نماید و تناسب را بین اعضای صورت خود ایجاد نماید . پیش از انجام جراحی بینی در کرج فرد باید با آگاهی کامل اقدام به انجام جراحی زیبایی در کرج نماید  .

در این مقاله ما اطلاعاتی درباره جراحی بینی در کرج به شما ارائه خواهیم داد . با مطالعه ی این مقاله می توانید پیش زمینه ای از جراحی زیبایی بینی در کرج داشته باشید که بهتر تصمیم گیری کنید .

جراح بینی در کرج , بهترین جراح بینی در کرج , بهترین جراح زیبایی بینی در کرج

انتخاب بهترین جراح بینی در کرج

برای به دست آوردن نتایج مطلوب از جراحی بینی در کرج باید به یک متخصص زیبایی مراجعه نمائید و تحقیقات لازم را برای بهتر شناختن متخصص زیبایی انجام دهید .

میتوانید با مراجعه حضوری به مطب متخصص با وی در رابطه با جراحی زیبایی بینی در کرج مشاوره کنید .

همچنین از بیمارانی که در مطب هستند میتوانید سوالاتی درباره جراحی بینی طبیعی و نتیجه جراحی بپرسید . همچنین میتوانید با مراجعه به سایت جراح بینی در کرج یا تلگرام و اینستاگرام بهترین جراح بینی در کرج یا بهترین جراح زیبایی بینی در کرج  در مورد وی اطلاعاتی را جمع آوری کنید .

عوارضات جراحی بینی

مشکلات سال ها بعد از جراحی

اگر ساختار بینی در جراحی بینی تغییر چندانی را نداشته باشد و جراح بخش زیادی را از بینی برنداشته باشد شاید یک تا دو سال پس از جراحی دچار مشکلات نشوید اما در آینده به دلیل تنگی دریچه بینی و در پی آن گرفتگی بینی به صورت شدید ، فرد در تنفس دچار مشکل می شود .

تنفس بدن با بینی

در واقع نیمی از تنفس بدن از طریق این عضو انجام می پذیرد و کوچک کردن سایز بینی مشکلات زیادی را به وجود می آورد .
با بالا رفتن سن افراد  قابلیت الاستیسیته پوست کم خواهد شد و نوک بینی و عضلاتی که قابلیت ارتجاعی دارند را از دست خواهند داد ؛ در نتیجه اگر در جوانی جراحی بینی عروسکی انجام شده باشد، مشکلانتی را به وجود می اورد .
نتیجه جراحی بینی عروسکی در آینده یک نمای فوق العاده زشت برای فرد است که اصلا قابل تحمل برای فرد نمی باشد .

توصیه‌هایی برای انجام عمل بینی

به شما پیشنهاد میکنیم که اگر در شرایط ناپایدار روحی هستید توصیه می‌کنیم ، تصمیم به جراحی بینی نگیرید و با عجله تصمیم نگیرید ، برخی اوقات این کار صرفا راهی برای فرار شما از شرایط و موقعیت خودتان است .

برخی افراد هم بینی مناسب چهره خود دارند اما صرفا به دلیل تصویر ذهنی نادرست از بدن خود ، مد و یا حتی عدم اعتماد به نفس دست به عمل جراحی می‌زنند.

در عین حال عمل بینی برای بسیاری افراد انتخاب خوبی است به شرطی که واقع‌بین باشید و با درک شرایط خود و با آگاهی کامل و دقت در انتخاب پزشک مناسب اقدام به جراحی کنید.

زمانی که اطمینان پیدا کردید که این کار برای شما مناسب است و پزشکی با تجربه و ماهر را پیدا کردید که از تجربه و کار او اطمینان داشتید .

در رابطه با نوع جراحی و میزان تغییراتی که می‌خواهید در بینی خود ایجاد کنید نیز دقت و توجه لازم را به عمل آورید .

از پزشکتان بخواهید تا با استفاده از کامپیوتر تصویر بینی‌تان را بعد از جراحی بینی در کرج به شما نشان دهد البته به یاد داشته باشید که عواملی همچون  سن ، جنس ، ویژگی‌های نژادی ، ضخامت پوست و… در به دست آوردن نتیجه ای مطلوب نقش مهمی دارند .

عوامل متفاوتی در جراحی بینی تاثیر گذار هستند که عبارتند از :

تجربه جراح

تجربه جراح بر اساس تجربه ها و مهارت هایی که دارد هزینه جراحی بینی در کرج متفاوت است  زیرا متخصصی که چندین سال جراحی بینی انجام داده است با مشکلاتی که هنگام عمل آشنایی کامل دارد و حتما هزینه های بیشتری را دریافت میکند .

نوع بینی

بینی افراد نقش مهمی را در تعیین قیمت جراحی بینی در کرج دارد . افرادی که بینی گوشتی دارند هزینه بیشتری را بابت جراحی بینی باید پرداخت کنند.

ولی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه کمتری را در بر دارد . همچنین عمل ترمیمی بینی اگر توسط جراح دیگری به جز جراح اولیه انجام شود هزینه بیشتری را در بر دارد .

منطقه جغرافیایی

همانند دیگر جراحی ها هزینه جراحی بینی نیز با توجه به منطقه ی جغرافیایی کاملا متفاوت است .

به عموان مثال هزینه جراحی بینی در کرج با شهر های دیگر قابل مقایسه نیست . البته این نکته مهم میباشد که جراحان بینی خوب به دلیل امکانات شهرهای بزرگ در این شهرها سکونت دارند .

Call Now Buttonتماس