هزینه عمل بینی در کرج

هزینه عمل بینی در کرج به میزان شهرت و سطح تخصص جراح شما ، میزان پیچیدگی عمل و موقعیت جغرافیایی محل انجام جراحی و بسیاری عوامل دیگر بستگی دارد . جراحی بینی می‌تواند موجب بهبود ظاهری بینی ، بهبود عملکرد بینی یا هر دوی این موارد شود .

برای جراحی‌های ساختاری بینی ، معمولا لازم است که ساختار‌های داخلی بینی تغییر داده شوند تا تنفس از راه بینی بهبود پیدا کند . در این موارد ممکن است بیمه، هزینه‌ جراحی بینی را پوشش دهد. اما جراحی بینی که تنها به منظور زیبایی انجام می‌شود، یکی از هزینه‌های اختیاری است و توسط بیمه پوشش داده نمی‌شود.

برای بسیاری از ما ، هزینه عمل بینی ، بسیار زیاد و چشمگیر است و بنابر این معمولا برای پرداخت هزینه جراحی بینی ، نیاز به تامین منابع مالی مورد نیاز وجود دارد . از آنجایی که این که هزینه‌ عمل بینی پرداختی بابت جراحی بینی ، یک سرمایه‌گذاری اساسی در زندگی فرد است ، برای بیماران اهمیت دارد که با عوامل احتمالی تاثیرگذار بر هزینه‌ی عمل جراحی آشنا باشند و یک جراح عالی را برای انجام این عمل انتخاب کنند تا بتوانند به نتایج مورد انتظار پس از عمل جراحی دست پیدا کنند. علاوه بر هزینه ، در نظر گرفتن زمان انجام عمل بینی نیز ضروری است ؛ به عنوان مثال در مورد بارداری قبل از جراحی بینی یا بعد از آن باید با پزشک خود مشوت نمایید .

هزینه عمل بینی در کرج

پرداخت هزینه عمل بینی در کرج توسط بیمه 

بیمه‌های درمانی هزینه مربوط به عمل بینی به منظور اصلاح مشکلات ظاهری بینی را پرداخت نمی‌کنند . اما در صورتی که بیمار مشکلات تنفسی داشته باشد و پزشک مربوطه تایید کند ، شرکت بیمه درصدی از هزینه عمل بینی را به منظور اصلاح مشکلات تنفسی پرداخت می‌کند که میزان آن برای بیمه‌های مختلف ، متفاوت است . مواردی که در این نوع عمل جراحی اصلاح می‌شود شامل موارد زیر است :

انحراف بینی :

انحراف بینی عارضه‌ای است که بر اثر انحراف تیغه بینی ایجاد می‌شود . تیغه بینی حفره بینی را به دو قسمت تقسیم می‌کند . در صورتی که این تیغه منحرف شود، یک حفره بینی بزرگ‌تر از حفره دیگر می‌شود که در نتیجه آن مشکلات تنفسی برای فرد ایجاد می‌شود .

پولیپ بینی :

تورم مخاط بینی سبب ایجاد زائده‌ای اشکی شکل می‌شود که به آن پولیپ می‌گویند . پولیپ بینی توده‌ای غیر سرطانی است که ممکن است راه تنفسی را مسدود کند. در صورتی که پولیپ با دارو درمان نشود ، با انجام جراحی درمان می‌شود .

شکستگی استخوان بینی :

استخوان بینی نیز مانند سایر استخوان‌های بدن ممکن است شکسته شود و اگر بلافاصله درمان نشود ممکن است به صورت اشتباه جوش بخورد و تورم ناشی از آن راه تنفسی را مسدود کند.

بزرگی شاخک‌های بینی :

شاخک‌های بینی در دو طرف بینی قرار دارند و بر آن‌ها میلیون‌ها مژه قرار گرفته است . وظیفه این شاخک‌ها تصفیه هوای تنفسی از عفونت و آلرژن‌ها است . اندازه شاخک‌های بینی بر اثر عفونت و یا سرماخوردگی ممکن است تغییر کند . در صورتی که بزرگی شاخک‌‌ها سبب بروز مشکلات تنفسی شود، می‌توان آن‌ها را با جراحی کوچک‌تر کرد.

Call Now Buttonتماس