عمل بینی استخوانی در کرج , جراحی بینی استخوانی در کرج

عمل بینی استخوانی در کرج , جراحی بینی استخوانی در کرج

نمی دانید واقعا چگونه بهترین جراح بینی استخوانی در کرج را پیدا کنید تا بتوانید عمل بینی استخوانی در کرج یا جراحی بینی استخوانی در کرج را انجام دهید دغدغه های بسیار زیادی از جمله استرس های فراوانی در زمینه پیدا کردن یک جراح بینی استخوانی خوب در کرج هستید که از تجربه و تخصص بسیار بالایی برخوردار باشد و بتواند به صورت کاملاً حرفه ای و تخصصی جراحی های بینی استخوانی در کرج را برای شما انجام دهد .

فرم بینی های استخوانی بر عکس بینی های گوشتی می باشد ، این نوع از بینی ها ظاهر بلندی دارند و در اکثر موارد دارای قوز روی بینی می باشند همچنین این نوع از بینی ها پوست نازکی دارند.

در حین رینوپلاستی برای بینی های استخوانی با تغییر ساختار استخوانی بینی فرم بسیار زیبایی در بینی ایجاد می شود . بزرگ ترین مشکل بینی های استخوانی قوز و برآمدگی بروی بینی است که در حین جراحی بینی بطور کامل برطرف می شود .

عمل بینی استخوانی ممکن است به دلایل زیبایی به عنوان مثال اصلاح قوز یا سوراخ های بینی بزرگ و یا به دلایل درمانی مانند پولیپ انجام شود . عمل جراحی بینی برای اصلاح شکل این نوع بینی عوارض کمتری نسبت به بینی گوشتی داشته و نتایج بهتری را به همراه دارد . نوع غضروف این نوع بینی اجازه دستکاری راحت تری را در روند رینوپلاستی به جراح بینی می دهد . مشخصه اصلی این نوع بینی پوست نازک آن است . ضخامت پوست بینی در روند جراحی بینی حائز اهمیت است .

عمل بینی استخوانی در کرج , جراحی بینی استخوانی در کرج

 

روش های انجام عمل زیبایی بینی استخوانی

با توجه به نوع بینی عمل زیبایی بینی استخوانی به دو شکل بسته و باز انجام می شود .

عمل بینی به روش باز

عمل رینوپلاستی باز برای ایجاد تغییرات اساسی در ظاهر بینی مورد استفاده قرار می گیرد . در طول این جراحی ، جراح با برش تیغه و پره های بینی می تواند با جزییات بر روی آناتومی بینی کار کند. از فواید این روش می توان به تسلط کامل جراح به غضروف و ساختار بینی اشاره کرد که کنترل و دقت وی را دوچندان می کند.

عمل بینی به روش بسته

در عمل بینی بسته تیغه بینی برشی ندارد و برش ها در داخل بینی انجام می شود . در ادامه مانند روش باز استخوان از غضروف و استخوان جدا می شود تغییرات مدنظر اعمال می شود . از مزایای این روش می توان به عدم ایجاد زخم بر روی تیغه بینی ، زمان کمتر جراحی ، تورم کمتر و بهبودی سریع تر اشاره کرد .

در نهایت جراح شما با توجه به نوع بینی تصمیم می گیرد که کدام روش برای انجام جراحی بینی شما مناسب است.

درصد موفقیت عمل زیبایی بینی استخوانی

انجام جراحی بینی استخوانی در کرج به دلیل پوست نازک تر بینی استخوانی به مراتب از جراحی  بینی گوشتی آسان تر است . البته باید در نظر داشت بینی هایی که از ترکیب استخوان و غضروف تشکیل شده اند کار جراح را سخت می کنند اما در کل می توان گفت جراحی زیبایی بینی استخوانی از نوع گوشتی آسان تر است و نتیجه مطلوب تری به همراه دارد .

به بیان دیگر می توان گفت هر قدر استخوان و غضروف های محکم بینی بیشتر باشد احتمال اینکه فرد به نتیجه دلخواه خود برسد بیشتر است اما نمی توان درصد دقیقی به بیمار برای موفقیت بینی استخوانی اعلام کرد .

بهترین جراح بینی استخوانی در کرج

اگر می‌خواهید عمل جراحی بینی استخوانی در ایران و در کرج را به بهترین پزشک متخصص جراحی بینی استخوانی واگذار کنید توصیه می کنم همین الان با شماره کلینیک تخصصی دکتر امین نوروزی تماس بگیرید تا بهترین مشاوره را برای جراحی بینی استخوانی تان دریافت کنید .

Call Now Buttonتماس