عمل بینی فانتزی در کرج | جراحی بینی فانتزی در کرج

افرادی که متقاضی عمل بینی فانتزی در کرج یا جراحی بینی فانتزی در کرج هستند باید بدانند زیبایی بینی به کوچک بودن بینی نیست بلکه عوامل زیادی در زیبایی بینی نقش دارند که یکی از آنها تناسب بینی با دیگر اجزای صورت است .

یکی از جراحی های زیبایی که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است جراحی زیبایی بینی می باشد ، متقاضیان انجام این جراحی به دو دسته تقسیم می شوند یک افرادی که می خواهند بعد از جراحی فرم طبیعی در بینی هایشان ایجاد شود و دو افرادی که می خواهند بعد از جراحی بینی هایشان فرم فانتزی پیدا کنند بیشتر خانم ها در این دسته قرار می گیرند ، جراحی فانتزی و عروسکی بینی نیازمند مهارت بسیار بالای جراح است ، بنابرین افرادی که خواهان انجام این نوع جراحی هستند و می خواهند که فرم فانتزی در بینی های خود ایجاد نمایند باید در انتخاب جراح بینی خود بسیار دقت نمایند تا بتوانند نتایج مطلوبی را از جراحی بینی خود دریافت نمایند .

برای داشتن جراحی بینی فانتزی موفق و دارای نتایج مطلوب باید به بهترین جراح بینی فانتزی در کرج مراجعه نمایید چرا که نقش بسزایی در نتیجه جراحی بینی خواهد داشت و افراد باید با دقت و بررسی های لازم جراح بینی خود را انتخاب کنند .

عمل بینی فانتزی در کرج | جراحی بینی فانتزی در کرج

عمل بینی فانتزی در کرج | جراحی بینی فانتزی در کرج

بهترین جراح بینی با توجه به نوع و ساختار بینی جراحی بینی را به نحوی انجام می دهد که به عملکرد تنفسی آسیبی وارد نشود و فرد بینی عروسکی سربالا با دیگر اجزای صورت تناسب داشته باشد .

به جراح بینی اصرار نکنید که بینی را بیش از حد کوچک و سر بالا کند برای داشتن مدل بینی فانتزی طبیعی و زیبا تصمیم را به عهده جراح بینی بگذارید تا با در نظر گرفتن خواسته شما و ساختار کلی بینی بهترین نتایج را برای شما عزیزان حاصل نماید .

جراحی بینی فانتزی در تمامی افراد امکان پذیر نمی باشد هر گونه بینی را نمی توان به مقدار زیاد کوچک کرد .

در بینی های به اصطلاح گوشتی بیشتر حجم بینی را پوست ضخیم تشکیل داده و تیغه بینی از ساختار محکمی برخوردار نیست و در صورتی که غضروف های بزرگ بینی جهت کوچک شدن برداشته شوند ممکن است باعث افتادگی بینی و غیر طبیعی بودن بینی شود .

معمولا فاصله بینی و لب بین نود تا صد درجه است و در صورتی که این اندازه رعایت شود عمل بینی طبیعی خواهد بود اما می توان این زاویه را تا ۱۱۰ درجه تغییر داد که جراحی بینی فانتزی خواهد شد در غیر این حالات بافت بینی تخریب شده و آسیب های جبران ناپذیری به فرد وارد می شود .

همچنین بهتر است بدانید افرادی که عمل بینی فانتزی داشته اند بسیار مشکل است که عمل ترمیم بینی داشته باشند زیرا بینی به قدری کوچک شده که جراح بینی کار مشکلی در پیش داشته و باید از تکنیک های مختلفی استفاده کند .

Call Now Buttonتماس